HANDELSBETINGELSER
Juridisk navn: Nørrebros kiosk
Virksomhedsform: Enkeltmandsfirma
CVR-nr: 29078866
Adresse: Nørretorv 2, 8700 Horsens
Mail: rosa@norrebroskiosk.dk
Tlf nr: 75625055
Etableringsår: 2005

Følgende købs- og betalingsbetingelser er altid gældende når du handler på norrebroskiosk.dk

PRISER
Alle de nævnte priser på norrebroskiosk.dk vises inkl moms. De indeholder ikke kreditkort og/eller andre afgifter og gebyrer eller fragt. Disse vil dog altid blive oplyst i sit fulde inden afslutning af købet. Vi tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, pris- og afgiftsændringer og leverancesvigt.

LEVERING
Vi forsøger altid at sende din ordre hurtigst muligt, og du kan derfor regne med at have varen i hænde i løbet af 2-5 hverdage efter ordremodtagelse.

Ved alle ordrer tillægges en fragt.

Varerne sendes med GLS eller DAO, som du vælger ved afslutningen af købet. Du vil modtage et track and trace nr, hvor du kan følge din pakke fra os til dig. Husk at angive et tlf nr, så du kan modtage en sms om, hvornår du kan hente din pakke, hvis du har valgt at få leveret i pakkeshop. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer fremsender Norrebroskiosk.dk selvfølgelig en ny leverance uden beregning.

Alle varer leveres kun så længe lager haves, og der tages forbehold for restordre samt udgåede varer.

Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisændringer.

FULD RETURRET
Norrebroskiosk.dk yder 14 dages fuld fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, har du 14 dage efter den dag, du modtog dine varer, til at returnere varen. Du har pligt til, at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget. Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede, og skal returneres i original emballage. Du skal selv afholde de omkostninger der er forbundet med at returnere varen. OBS: Der er INGEN returret på tobak!

Du bedes bruge vores fortrydelsesformular som hentes HER.
I løbet af 7 dage vil pengene være overført til din konto.

OMBYTNING
Enhver vare kan byttes indenfor 14 dage. Du skal selv betale fragten for varer der returneres. Nørrebros kiosk & g@veshop sender din ombyttede vare fragtfrit. Du har pligt til at returnere varen i samme stand og mængde, som den er modtaget.

Varer der returneres må ikke være brugte eller beskadigede, og skal returneres i original emballage. Der er INGEN returret på tobak !

Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, ordrenummer samt hvilken vare du ønsker i stedet. Varer kan kun ombyttes til varer til samme eller lavere pris (så får du restbeløbet udbetalt). Ønsker du en vare til en højere pris bedes du på forhånd skrive en mail til rosa@norrebroskiosk.dk og aftale nærmere ang betaling af restbeløb.

FORKERT ADRESSE ELLER EJ HENTET PAKKE.
Skriver du en forkert adresse eller undlader oplysninger der gør at GLS/DAO ikke kan levere din pakke, eller at du ikke afhenter den i pakkeshop indenfor den angivne tid, så den bliver sendt retur til os, vil du komme til at hæfte for et ekspeditions-/fragtgebyr på 50kr, hvis vi skal sende varen til dig igen.

Det er din pligt som kunde at tjekke og sikre dig, at du har indtastet de korrekte oplysninger så GLS/DAO har mulighed for at aflevere din pakke.

REKLAMATION
Nørrebros kiosk & g@veshop yder 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende mangler der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten er begrænset af varer med naturlig holdbarhed.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.

Reklamation over fejl og mangler skal meddeles Nørrebros kiosk & g@veshop indenfor rimelig tid efter at fejlen eller manglen er opdaget eller burde være opdaget.

I forbindelse med reklamationssager afholder Nørrebros kiosk & g@veshop returneringsomkostninger i rimeligt omfang, husk kvittering for udgifter til forsendelse.

Returvarer bedes vedlagt information om dit navn, ordrenummer og hvad der er galt med varen.

Den defekte vare sendes til:
Nørrebros kiosk
Nørretorv 2
8700 Horsens

VED FEJL, MANGLER ELLER EVT UDEBLEVNE LEVERANCER BEDES HENVENDELSE RETTES TIL ROSA@NORREBROSKIOSK.DK, INDEN DET DEFEKTE PRODUKT RETURNERES.

Bemærk at vi modtager IKKE pakker sendt pr efterkrav eller uden omdeling!

Refusion sker ved bankoverførsel til din bankkonto. Derfor husk at oplyse registreringsnummer og kontonummer.

KREDITKORTBETALING
Nørrebros kiosk & g@veshop modtager flg kreditkort:
VISA
Mastercard
American express
Beløbet hæves først, når varen er afsendt.

PERSONDATAPOLITIK
For at du kan indgå aftale med os på NORREBROSKIOSK.DK har vi brug for følgende oplysninger:
– Navn
– Adresse
– Telefonnummer
– E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos norrebroskiosk.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Den dataansvarlige for norrebroskiosk.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på norrebroskiosk.dk er Rosa Benkjer 75625055.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til norrebroskiosk.dk videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos norrebroskiosk.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger der er registreret om dig.

Disse rettigheder har du efter Persondataloven, og henvendelse i forbindelse hermed rettes til norrebroskiosk.dk via e-mail rosa@norrebroskiosk.dk

BILÆGGELSE AF STRID
Hvis du vil klage over dit køb skal du rette henvendelse til rosa@norrebroskiosk.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via http://www.forbrug.dk

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.
Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Har du øvrige spørgsmål vedr. disse handelsbetingelser kan du rette henvendelse til norrebroskiosk.dk via e-mail rosa@norrebroskiosk.dk